Skoči na vsebino

[PS2] [Uradna Tema] Dragon Ball Z Infinite World


Mini.Shark

Priporočene objave

Novo pečena igra Dragon Ball Z Infinite World nadaljuje zelo priljubljeno serijo Budokai, vendar je tudi zadnja Dragon Ball igra od Atari-ja.Zgodba zajema celotno Dragon Ball Z zgodbo in tudi nekaj GT-ja. Igra ni osredotočena le na bitke v anime-ju vendar tudi posameznim dogodkom ki jih je doživel Goku npr. ko je tekel po Snake Way-u do King Kai-ja in lovljenje Gregorja opico.Vključeni so tudi drugi dogodki kot so misije za treniranje ali kot misije ko moraš v določenem času priti skozi vse obroče ki niso v anime-ju. Polek tega da je zelo podobna Burst Limit-u ima tudi polnenje KI-ja.

952548_20081007_screen010.jpg

V igri nebote našli tako veliko število igralnih likov kot ste navajani od serije Budokai Tenkaichi, vendar brez skrbi vsi glavni junaki so vključeni ter nekaj posebnih likov od zelo veliko DB filmov.Vse skupaj je preko 40 igralnih likov+transformacije.

1. Android #16

2. Android #17

3. Android #18

4. Android #19

5. Android #20 AKA Dr. Gero

6. Broly AKA The Legendary Super Saiyan

7. Buu (Kid, Majin and Super Forms)

8. Captain Ginyu

9. Cell (Imperfect, Semi-Perfect and Perfect Forms)

10. Dodoria

11. Frieza (First, Second, Third, Final and 100% Final Forms)

12. Gogeta (Super Saiyan 1 & 4)

13. Gohan (Normal, Super Saiyan and Ultimate Gohan)

14. Gohan as a teen (Super Saiyan 1 & 2)

15. Gohan as the Great Saiyaman

16. Gohan as the Great Saiyaman 2

17. Goku (Normal, Kaioken, Super Saiyan 1, 2 & 3)

18. Goku as a kid (Normal, Super Saiyan 4)

19. Goten (Normal and Super Saiyan)

20. Gotenks (Super Saiyan)

21. Hercule

22. Janemba

23. Krillin

24. Nappa

25. Pan

26. Piccolo

27. Pikkon

28. Raditz

29. Recoome (rest of the The Ginyu Force to follow)

30. Super 17

31. Tien

32. Trunks (Normal and Super Saiyan)

33. Trunks as a kid (Normal and Super Saiyan)

34. Vegeta (Normal, Super Saiyan and Majin Vegeta)

35. Vegeta as seen in DBZ GT (Normal and Super Saiyan 4)

36. Vegito (Super Saiyan)

37. Videl

38. Yajirobe

39. Yamcha

40. Zarbon

95254820080822screen024.png

Drugi načini igranja ki so vključeni v igro ne ponujajo nič več kot prejšnje Budokai igre.

Opcija Dragon Duel ponuja:

Igranje proti konzoli, proti prijatelju,konzola proti player-ju 2 in na vse zadnje še konzola proti konzoli.

Warriors Training ti ponuja možnost treniranja.

Warriors Room, kjer lahko kupuješ skille za svoje like.

Potem pa še je tukaj Fighter’s Road ki ga moraš odkleniti, igraj z svojim najboljšim narejenim likom proti konzoli, ki pa tudi ima svojega lika(custom skilled) in zasluži čim več denarja ter skillov.

Infinite World v enem stavku ni slaba izbira za ljubitelje Budokai iger ter tudi za tiste ki hočete le dobro pretepačino.

952548_20081007_screen031.jpg

952548_20081007_screen028.jpg

Dragon Ball Z Infinite World Gameplay

Dragon Ball Z Infinite World trailer

Vir: http://www.gamespot.com

Od: Atari

Založnik: Dimps Corporation

Žanr: 3D Pretepačina

Glavna stran: Klik

Izšla: Nov 4, 2008 (NTSC)

Sharksy.png
Link to comment

Uaa, nice job, shark. :thumbup:

Ta infinite world me kar zanima, ker deluje direktno nadaljevanje DBZ Shin Budokai serije s PSPja, ki je po moje bila najboljši prenos Dragon Balla v videoigre. Igralnost je namreč bila res globoka. Kombo potencial je bil v zvezdah, a ga je zelo lepo protibalansiral sistem kombo breakerja (v igri imenovan teleprot counter), kar je delalo fajte predvsem fajte dveh veščih igralcev presenetljivo zanimive. :rock:

Veliko sem zato pričakoval od burst limita na next gen konzolah (ajde, veliko... recimo vsaj, da je Shin Budokai in še malo več), pa sem bil razočaran, ker je po moje skupno nazadovala ravno tam, kjer je bil Shin Budokai dober. Dostop do teleport counterja je bil čisto prelahek. Nasprotnikove napadalne stringe in kombote smo lahko lahko prekinil na več načinov in to z lahkoto po 5x zapored v kratkem času (kolikor ti je dovoljeval special bar), kar je po moje pokvarilo dober tempo igre v Shin Budokaju. V slednjemu si za counter moral dati kar polovico special bara, kar je velika investicija in to je bilo to, tako da nisi mogel razmetavati, hkrati pa si dejansko moral paziti, kdaj te s čim zadanejo in premisliti, kako boš ušel in ali boš sploh hotel uiti - bila je bolj premišljna pretepačina in manj all you can eat mash fest. Pač, velik poudarek na upravljanju sredstev in sprejemanju pomembnih odločitev, za razliko od Burst Limita, kjer čim si dojel, da si tepen, takoj mashat po string/kombo breaking tehnikah in briga te. Ko boš naslednjič taknjen, boš itak skoraj sigurno spet imel breakerje na voljo, kar ni bilo kul. :bleh:

Zato pa sem Shin Budokai večkrat zakurblal preko Xlink Kai in kar užival v fajtih online, Burst Limit pa kljub dvem dnem offline versus igranja kar ni potegnil.

Tako da upam, da bo naslov povzel sistem Shin Budokaja in ne nadaljeval v smeri easy izhodov iz vsake situacije ala Burst Limit, da lahko enkrat na kakem pretepaškem večeru za hec zalaufam na PS2ju in bomo vsaj za kako urco

:disbelief: :disbelief: :disbelief: OVER 9000! :disbelief: :disbelief: :disbelief:

:D

Link to comment

Pridruži se debati

Objavi takoj, registriraj se kasneje. Vpiši se, če imaš račun in objavi s svojim računom.

Gost
Odgovori v debato...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembno obvestilo

Z uporabo spletišča se strinjaš s Pogoji uporabe.