Skoči na vsebino

Ekskluzivno:Battlefield4 - Attack Helicopter [TAKTIKA]


PikM5

Priporočene objave

Ker je na strani napisanih kar nekaj taktik/načinov, kako uporabljati orožja in kit-e, sem se odločil, da še jaz napišem nekaj o vozilih. Sicer o tankih in ladjah jaz nimam pojma, obvladam pa zato bolje helije (tiste za fante).

ccs-101-14477632325_thumb.jpg

V BF4 so trije attack heliji: AH-1Z VIPER, Mi-28 HAVOC in WZ-10. Hm, keri je boljši. Na srečo ni tako, kot je bilo v BF3, kjer je bil VIPER veliko boljši od HAVOCa, nasplošno je bila vožnja z VIPERjem veliko bolj agresivna, čeprav pa je gunner v HAVOCu imel močnejši top in je delal večji damage. V BF4 pa dajejo vsi helikopterji enake občutke, čeprav jaz še vedno prisegam na VIPERja, malo me je razočaral WZ-10, ker ima zelo omejeno vidno polje.

Napisal bom, kako jih jaz uporabljam in kakšen imam set-up. V izdelavi pa je že moj (precej amaterski) filmček, ki prikazuje kako jaz uporabljam helija (oziroma gre zgolj za gameplay :D).

Set-up
http://battlelog.battlefield.com/bf4/loadout/pikm5/859668366/pc/#6/vehicles/0

Primary weapon: Hydra rockets - zakaj? Teh raket imaš v enem klipu 14, niso specializirane za nobeno stvar, naredijo dober damage tako pehoti kot vozilom, ko se enkrat naučiš dobro streljat, so vsaj zame najboljša izbira. Na izbiro pa so še Zuni rockets in Smart rocket. Prve so specializirane za vozila in jim naredijo večji damage, pehoti pa skorajda nič, v klipu jih je le 8 in je počasnejši RPM, Smart rocket pa so podobne kot Hydra, vendar da jih je v klipu le deset in imajo dokaj podoben RPM kot Hydra (malo počasnejši), so pa pol automatsko vodene na vozila - se pravi, če streljaš v vozilo, ampak namerek ni točno na vozilu, ga bodo rakete vseeno zadele.

ccs-101-144776323254_thumb.jpg

Secondary weapon: Heat seakers - zakaj? Čeprav naredijo manjši damage na leteča vozila kot v BF3, so še vedno najboljša obramba proti le tem. Jaz jih uporabljam tako, da se skušam prikrasti čim bolj za rit oziroma čim bližje nasprotnikovem heliju in sprožim oba na enkrat, tako nasprotnik nima dovolj časa, da bi sprožil IR flayerse, in ker ga zadaneta oba, izgubi kontrolo vozila za kratek čas. Na voljo je tudi tow missile, ki je bila v BF3 gunner opcija, uporablja se za kopenska vozila. Meni se ne dopade in je nisem veliko uporabljal, zato o njej tudi nimam veliko za povedat.

ccs-101-144776323264_thumb.jpg

Countermeasure: Jaz uporabljam IR flares, ker dokler ne dajo - če sploh bodo dali - Below radar nazaj, se mi zdi ECM jammer brezpredmeten. Flares se sproži, ko začne leteti raketa proti vam, zaščiti vas za 4s. Edino v primeru, ko je nasprotni heli zelo blizu vas in vas locka, spustite flares tik preden predvidevate, da bo on sprožil heatseakerse - z malo vaje usvojite tudi to. ;) Gasilnega aparata ne priporočam, ker zame to ni nobena zaščita. :headscratch: Mogoče bi k ECM jammer-ju dodal to: ko vam heli postane dovolj domač in mape, na katerih igrate, prav tako, se mogoče splača uporabiti jammer, res da v BF4 daje občutek, da ne dela povsem pravilno (upam, da popravijo s kakšnim patchem), ampak je njegova prednost pred flaresi ta, da vam da 6s zaščite, vendar če je npr. igla že bila izstreljena, preden ste uspeli sprožiti jammer, bo toliko časa krožila okoli vas, dokler jammer ne neha delati. Ko se to zgodi, vas bo zadela, razen če ste dovolj blizu tlem ali blizu kakšne stavbe, se bo zaletela v tla. Zato, če uporabljate jammer, le tega sprožite takoj, ko zaslišite poln lock (najprej je pi pi pi pi, potem ko pa je poln lock, pa je piiiiiiiiiiiiiiiiii), in se skrijte za kakšno stavbo ali kaj drugega, da vas ne morejo več lockati. Njegova prednost pred flayersi je ta, da se lažje izmuznete raketam, ki so izstreljene v vaši bližini, in če ste na odprtem, vam da 6s časa, da se skrijete, flayersi pa le 4s. Katero zaščito izbrati? V mestnih mapah in če ni veliko igralcev na serverju, ali pa če ni veliko igel, stingerjev in podobnega sranja, lahko poizkusite z jammerjem, drugače pa flayerse.

ccs-101-144776323274_thumb.jpg

Upgrade: Air radar - zakaj? Ker imam rad nadzor v zraku, to mi omogoča, da se prikradem nasprotniku za rit in da me ne more nasprotnik presenetit (da bi on prišel za hrbet). Dokler ga ne dobite, priporočam Gyro stabilizator, ker vam bo omogočil, ko boste imeli critical damage, da vam bo stabiliziral vozilo in ga boste lažje obvladali, ker, ko ga nimate, vam začne heli nenadzorovano rotirati, vendar se tudi to z malo vaje da obvladati. :D. Stealth pa je isto kot v BF3, podaljša čas, ki ga potrebuje sovražnik, da vas locka.

ccs-101-144776323286_thumb.jpg

Za gunnerja pa vam ne morem ''profesionalno'' svetovati, ker sem pilot in nimam pojma, kako je najbolje, predlagam zoom, tv in belt feeder.

Raje se izogibajte mapam, kot so Golmud R. in Rogue Transmission, ker sta preveč ravni mapi in se nimate kam skriti, ko porabite Flarese. Izogibajte se mapam, kjer je MAA, in če je v nasprotni ekipi dober team v little birdu nimate šans, ker ga engineer hitreje popravlja, kot pa ste ga vi zmožni uničit. ;) Meni najljubša je Shanghai, veliko stavb, za katere se lahko skriješ in ni drugih letečih vozil, razen transportnega helija.

Če vas lovi nasprotni heli in nimate več heatsekersov in ne več flayersov, se čim hitreje vrnite v bazo in skušajte spotati helija, ker če je spotan in je v vaši bazi, ga bo vaš pantsi SAA automatsko uničil. :D IR flayersi potrebujejo 25s, da se reloadajo, ta čas ostanite skriti za kakšno bazo in jih uporabljajte pametno!

ccs-101-144776323232_thumb.jpg

Kot pa sem omenil, delam filmček, kjer boste lahko še bolje uporabljali to stvarco. ;)


View full article

Urejano od PikM5
Link to comment

Pridruži se debati

Objavi takoj, registriraj se kasneje. Vpiši se, če imaš račun in objavi s svojim računom.

Gost
Odgovori v debato...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembno obvestilo

Z uporabo spletišča se strinjaš s Pogoji uporabe.