Skoči na vsebino

Ekskluzivno:Prva slika prototipa Playstation 4?


Priporočene objave

Tistega niso ocenjevali PS fanboyi, ampak novinarji :D

To razumem... sam Naughty Dog ni naredil Uncharteda 2 za novinarje... pač pa za ljudi, ki ga bodo kupili. In le teh bo najbrž spet premalo.

Kar sem pa mislu s problemom fanboyev je to, da se PS fanboyi zlo navušujejo nad vsem povezanim z PS3 (neglede na oceno novinarjev, če smo že pri tem)... potem pa izostanejo pri ključnem elementu - ko je treba kupit.

hotz-tshirt-thumb.jpg
Link to comment

Če je 2.5m zate slaba prodaja, to ne pomeni da je tudi za razvijalce.

Pa ne mi zdaj metati ven Gearsov ter Hala... ker potem če odštejemo tadva špila se tudi x360 igre slabo prodajajo (primere sem ti podal par postov višje).

Ampak itak poznam tvoj način razmišlajnja:

slaba prodaja PS3 igre = fail

dobra prodaja PS3 igre = fail

slaba prodaja x360 igre = ni fail

dobra prodaja x360 igre = čista zmaga

Link to comment
Če je 2.5m zate slaba prodaja, to ne pomeni da je tudi za razvijalce.

Pa ne mi zdaj metati ven Gearsov ter Hala... ker potem če odštejemo tadva špila se tudi x360 igre slabo prodajajo (primere sem ti podal par postov višje).

Ampak itak poznam tvoj način razmišlajnja:

slaba prodaja PS3 igre = fail

dobra prodaja PS3 igre = fail

slaba prodaja x360 igre = ni fail

dobra prodaja x360 igre = čista zmaga

Glej... ti dam jaz eno primerjavo...

Kako naj bo razvijalec Unharteda zadovoljen z svojih 2,5 miljona, če se recimo za xboxa proda 3,5 miljona Lego indjana jonesov. Al pa za 3 miljone Kung fu pande na boxu...

Lahko mi rečeš, da so standardi dobre prodaje na PS3 nižji kot na 360 - kar nedvomno so.

Sam dandanes, ko se vsak shit proda v miljonskih nakladah rabiš vsaj ene 5 miljonov, da stopiš na vrh. Sicer stojiš ob boku igram kot so Lego indiana in Kung fu panda... ki pač razvijalce stanejo bore malo za razvoj, da ne govorim o kvaliteti.

Če ti praviš, da so razvijalci Uncharteda zadovoljni... najbrž so res... glede na to, da moraš znižat pričakovanja glede prodaje, že v trenutku , ko se odločiš narediti PS3 ekskluzivo.

ŽČe mi odgovoriš iskreno; je po tvoje 1,5 miljona kopij KZ2 povrnilo tistih 60 mio za razvoj?

In zdej te prosim; še enkrat povej, da se igre na 360 slabo prodajajo... očitno kar grejo v promet, če jim uspe prodat 3 miljone ene gnile Kung Fu pande... ki je itak multiplatform med drugim...

Pač gola resnica je, da se v splošnem igre na PS3 pač zelo slabo prodajajo... imaš par izjem, ki so razvijalcu povrnile stroške in navrgle še za kavico in kolač za povrh... Sam nekih ekcesov ni bilo videti. Vsaj ne navzgor... navzdol jih je blo en par... KZ2... zdej mamo inFamous... ki tudi noče v promet...

Seveda so izjeme tudi na drugi strani; igre, ki se slabo prodajajo na 360... sam to so izjeme. Dočim na PS3 so izjeme igre, ki se prodajo povprečno do dobro. Odlične prodaje PS3 ne pozna.

Sam splošni trend je ta, da se igre za PS3 prodajajo slabo, na 360 pa zelo dobro. Itak obstajajo izjeme, ki potrjujejo pravilo.

Ena velika štala za Sony.

hotz-tshirt-thumb.jpg
Link to comment

Potem je Forza 2 na ravni Kung Fu Pande in Lega?

zanimivo...

jaz si to razlagam da je na gamerskem trgu več otrok kot pa avtomobilskih zanesenjakov...

ampak si najbrž spet nekaj narobe predstavljam..

najbrž bi moral uvideti da je Forza crap od igre, LEGO pa masterpiece..

ŽČe mi odgovoriš iskreno; je po tvoje 1,5 miljona kopij KZ2 povrnilo tistih 60 mio za razvoj?

sem ti zgoraj odgovoril da je KZ2 fail (tisti post o 60mio in 1 milijardi...)

Sam splošni trend je ta, da se igre za PS3 prodajajo slabo, na 360 pa zelo dobro.

saj razumem... 3mio izvodov prodanega PS3 špila je fail

3mio izvodov prodanega x360 je čista zmaga

slaba prodaja PS3 igre = fail

dobra prodaja PS3 igre = fail

slaba prodaja x360 igre = ni fail

dobra prodaja x360 igre = čista zmaga

:D

Link to comment
Potem je Forza 2 na ravni Kung Fu Pande in Lega?

zanimivo...

jaz si to razlagam da je na gamerskem trgu več otrok kot pa avtomobilskih zanesenjakov...

ampak si najbrž spet nekaj narobe predstavljam..

najbrž bi moral uvideti da je Forza crap od igre, LEGO pa masterpiece..

Narobe razmišljaš... ker sem ti že enkrat razložil, da prodaja ni direkten pokazatelj kvalitete, je pa zagotovo direkten pokazatelj uspešnosti.

Crap ali necrap je subjektivno... uspešno ali neuspešno je merljivo...

Lahko rečeš z lahkoto, da je Panda uspešnejša od Forze... Poleg večje prodaje, je zagotovo prinesla tudi večji ROI (return on investment).

Ali je Panda večji ali manjši CRAP od Forze pa ve vsak zase. Enmu je, enmu ni.

Ali je Panda bolj uspešna od Forze? Zagotovo.

In če se premaknemo k težje kategornikom... Ali je boljši KZ2 ali Halo3? Meni eno ,tebi drugo... al pa obem isto.. irelevantno.

Kaj je uspešnejše, Halo3 ali KZ2? To je retornično vprašanje, ki nerabi dogovora...

Kateri sistem ima več uspešnih iger je jasno, če ti še ni poglej to:

prodaja PS3: http://vgchartz.com/worldtotals.php?pag ... sort=Total

Prodaja 360: http://vgchartz.com/worldtotals.php?pag ... sort=Total

In še enkrat bom ponovil... kvaliteta in uspeh nista direktno povezana... Razlika je samo v tem, da je kvaliteta subjektivna in težko merljiva, uspešnost pa objektivna in natančno merljiva.

hotz-tshirt-thumb.jpg
Link to comment

seveda to da je na tržišču (najbrž) več otrok/fanov filma kot pa avtomobilskih zanesenjakov ne igra vloge...

npr. na trgu je 60mio otrok, kungfu pando pa prodajo v 3 mio

avtomobilskih zanesenjakov je recimo 5 mio, forzo pa so prodali v 3mio

kdo je zdaj uspešnejši? mal dvomim v to natančno merljivost uspešnosti...

Link to comment
seveda to da je na tržišču (najbrž) več otrok/fanov filma kot pa avtomobilskih zanesenjakov ne igra vloge...

npr. na trgu je 60mio otrok, kungfu pando pa prodajo v 3 mio

avtomobilskih zanesenjakov je recimo 5 mio, forzo pa so prodali v 3mio

kdo je zdaj uspešnejši? mal dvomim v to natančno berljivost uspešnosti...

Z vsakim postom bolj se mi zdi, da nimaš najmanjše predstave kako deluje ekonomija.

Pa kaj se mora trg prilagajat prodajalcu, ali se mora prodajalec prilagajat trgu?

Če želiš prodajati eskimom klimatske naprave je to tvoj problem, in ne problem eskimov.

In ta uspešnost (promet, stroški, dobiček) se da zelo dobro in natančno meriti... Direktorji (uprava) dobijo ogromne nagrade, ki izhajajo iz uspešnosti... in verjemi, da tisti ki te nagrade izplačujejo (lastniki, delničarji) prekleto dobro znajo meriti uspešnost.

In upam, da ti je kristalno jasno, da nobeno od konzolaških podjetij ni v biznisu zaradi tebe ali mene, da bova vesela in se ob igrah zabavala, pač pa zaradi svojih delničarjev, ki želijo ob koncu leta primeren dobiček za svojo investicijo. Mi gamerji smo samo nepomembne številke, ki jih biznisi vidijo samo kot dobiček v denarju.

hotz-tshirt-thumb.jpg
Link to comment

Ti nimaš pojma o tem kako deluje industrija, Razvijalec igre od količine prodanega nima nič, Sony od količine prodanega nima nič, od količine prodanega pa imata največ Založnik in seveda Trgovec.

Razvijalec predstavi projekt Založniku, ki nato financira razvoj, ko je igra narejena Založnik prijavi Sony-ju koliko izvodov bo natisnil in mu plača licenco glede na št. izvodov, neglede na to koliko jih bo prodal in nato izdelek proda Trgovcu, ta pa končnemu uporabniku.

Sony pri tem ne nosi nobenega finančnega rizika, če je igra crap, Razvijalec naslednjič težko proda projekt, Založnik v primeru, da nima drugih projektov, ki bi mu noslili dobiček propade in Trgovec ima na polici mrtev kapital, ki ga poskuša vsaj nekja vrniti z razprodajami.

Problem Sony-ja je da je naredil napravo, ki je sicer zmogljiva in nudi ogromno, vendar pa zahteva več vloženega dela in kapital, kar pa gre v nos Založnikom, ker posledično dražje plačajo Razvijalce oz. Razvijalci pa za isti denar kot bi ga dobili za MS konzolo bolj garajo.

Seveda so potem še interesi Sony-a MS-a, da dodatno plačajo Razvijalca ali pa Založnika, da konzolo razvija samo za njihov sistem.

Podobno je v glasbeni industriji, filmski... izvajalci studiji igraci... so ponavadi plačani, da naredijo izdelek, zaslužek od prodaje gre pa drugam, njihova odgovornost, je da je izdelek dober, ker naslednjič ne bo založniki in trgovci, ki po pripravljen financirati projekt.

Redkim pa uspe, da so tudi direktno soudeleženi pri dobičku.

BessieSABU.png

Link to comment
očitno ti ne razumeš da jaz pri igrah ne gledam na to kaj se bolj splača prodajalcu ampak kaj se bolj splača meni :D

ampak ekonomisti najbrž prilagajajo (prilagajate?) okuse temu, kar se bolje prodaja, kot pa kaj je njim (vam)dejansko všeč

Če si v biznisu za dnar, moreš delat za ljudi... Rad bi slišal za primer, ko nekdo ali neko podjetje ni v biznisu zaradi denarja...

Umetniki si lahko privoščijo, da delajo tisto, kar je všeč njim, neodvisno od mišljenja drugih. Sam potem morajo ponavadi iskati druge vire preživetja. Umetniki, ki živijo od svoje umetnosti ponavadi delajo za množice (so izjeme... kot povsod).

Biznis si tega ne more privoščiti.

Naloga ekonomistov, sociologov in kaj jaz vem koga ša, pa ni ta, da prilagajajo okuse ljudi, pač pa da izdelke prilagajajo obstoječim okusom in potrebam. Okusov ne moreš spreminjat, lahko pa svoj izdelek.

In kakorkoli velja, da množice nimajo izpiljenega in rafiniranega okusa... za konzole ga očitno imajo, saj je ponavadi na koncu generacije, konzola ki se je najbolje prodajala, tudi največ ponujala na področju iger. Vsaj tako je bilo že vsaj zadnjih 5 generacij.

hotz-tshirt-thumb.jpg
Link to comment
Ti nimaš pojma o tem kako deluje industrija, Razvijalec igre od količine prodanega nima nič, Sony od količine prodanega nima nič, od količine prodanega pa imata največ Založnik in seveda Trgovec.

Razvijalec predstavi projekt Založniku, ki nato financira razvoj, ko je igra narejena Založnik prijavi Sony-ju koliko izvodov bo natisnil in mu plača licenco glede na št. izvodov, neglede na to koliko jih bo prodal in nato izdelek proda Trgovcu, ta pa končnemu uporabniku.

Sony pri tem ne nosi nobenega finančnega rizika, če je igra crap, Razvijalec naslednjič težko proda projekt, Založnik v primeru, da nima drugih projektov, ki bi mu noslili dobiček propade in Trgovec ima na polici mrtev kapital, ki ga poskuša vsaj nekja vrniti z razprodajami.

Problem Sony-ja je da je naredil napravo, ki je sicer zmogljiva in nudi ogromno, vendar pa zahteva več vloženega dela in kapital, kar pa gre v nos Založnikom, ker posledično dražje plačajo Razvijalce oz. Razvijalci pa za isti denar kot bi ga dobili za MS konzolo bolj garajo.

Seveda so potem še interesi Sony-a MS-a, da dodatno plačajo Razvijalca ali pa Založnika, da konzolo razvija samo za njihov sistem.

Podobno je v glasbeni industriji, filmski... izvajalci studiji igraci... so ponavadi plačani, da naredijo izdelek, zaslužek od prodaje gre pa drugam, njihova odgovornost, je da je izdelek dober, ker naslednjič ne bo založniki in trgovci, ki po pripravljen financirati projekt.

Redkim pa uspe, da so tudi direktno soudeleženi pri dobičku.

... kje sem jaz kadarkoli rekel kaj drugače kot si ti zdaj povedal?

Če si mi napisal elaborat na to, kako deluje industrija še ne pomeni, da jaz nimam pojma o tem kako deluje... lahko bi vsaj povedal zakaj naj nebi imel pojma.... in kje se to pozna... ah kje... to bi bil že argument s težo.

Kaj hočeš povedat, da Sonyja ne briga kako dobro se prodajajo igre, glede na to da po tvoje "Sony od količine prodanega nima nič"? Aja... stavek kasneje poveš, da ima licenčnino... Torej kaj zdej nič al licenčnino?

Licenčnino le pobere, ane... seveda, saj si sam povedal, da jo...

Pa povej mi, ali je ta licenčnina odvisna od števila izvodov? Oh, seveda da je.

Torej, če se natisne 1 mio neke igre ima Sony več od tega kot, če se natisne samo 0,5 milijona? Seveda, da ima... za več natisnjenih izvodov plačaš več licenčnine...

Torej če ma nekdo namen prodat 1 mio izvodov jih bo tok tudi tiskal... in več ko se tiska, več licenčnine dobi Sony...

Pa sem mislil, da sem zgoraj v tvojem postu prebral trditev, da "Sony od količine prodanega nima nič"... Korelacija med natisnjenim in prodanim je na dlani. Najbrž imam probleme z branjem in razumevanjem prebranega...

Sicer pa Sony ima namen si z licenčninami povrniti stroške razvoja in prodaje PS3ja z izgubo... Torej so nenazadnje neposredno odvisni od števila iger, ki jih imajo založniki namen prodati na njihovi konzoli, če bo levji delež dobička prišel ravno od tod... Al s čim misliš, da si bo Sony povrnil investicijo? S tvojim fanboyizmom in neumnostmi, ki jih stresaš?

In ko praviš, da Sony ne nosi nobenega rizika, če je igra crap... seveda ne... So pa zato nosilci veliko večjega finančnega rizika, da so razvili in z izgubo prodajali konzolo, ki jo morajo sedaj povrniti preko tega, da bodo založniki na njihovi konzoli prodajali igre. In če se bodo te prodajale tako kot se trenutno bo to še krepko vplivalo na Sony...

Nazadnje pridemo do tega, da je sony neposredno odvisen od tega ali se bodo igre prodajale ali ne... kar seveda naredi iz tebe bedaka, ko poskušaš prikazati, da "Sony od količine prodanega nima nič"... S čim pa se povrne razvoj in prodaja konzole pod ceno, če ne z licenčnino od natisnjenih iger? Upam, da se oba strinjava, da nihče pri zdravi pameti ne bo tiskal 10 miljonov izvodov, če ne ve ali jih bo uspel prodati 1 miljon. Prodaja in tiskanje sta nekako sorazmerna.

Torej, zdej mi lahko razložiš v čem jaz nimam pojma in kako si ti razlagaš, da "Sony od količine prodanega nima nič"...

V tvoji glavi mogoče, ker si želiš, da bi blo verjetno kej drugače....

Bottom line: Neki teorije se vidi da poznaš, jo pa težko prenašaš v prakso... Vidiš kako lepo sem ti jaz povedal, kje točno ti nimaš pojma oziroma vidiš stvari malce drugače kot so dejansko...

Ker jaz lahko še enkrat ponovim: Sony bo še hudo najebal, če se igre za PS3 ne bodo začele mal bolše prodajat. Te zgodbice, da Sony od prodaje iger nima nič pa komu drugmu razlagaj, ki bo verjel tvoji fanboyevski logiki.

PS: Drugič razmisli preden rečeš, da nekdo nima pojma in poveš svoj bullshit delux.

hotz-tshirt-thumb.jpg
Link to comment

Ker danes nimam v službi nič pametnega za delat, sem šel malo gledat statistike iz vgchartz (top 50 špilov):

število prodanih PS3 ekskluziv: 29,54mio

število prodanih x360 ekslkuziv: 39,53mio

10mio prednosti ni malo... ampak če vzamemo v zakup da je xbox360 izšel eno leto pred PS3 (in več, ker PS3 ni bil lansiran worldwide) se mi niti ne zdi PS3 tak grozni fail kot nam ga nekdo hoče predstavit...

sicer pustim dežurnemu ekonomistu natančenjšo analizo...

Link to comment

Sony dobi licenčnino od št. natisnjenih izvodov ne od št. prodanih izvodov, vidiš, da nimaš pojma, sicer si pa ti začel težit z ekonomijo.

Seveda pa je v interesu lastnika licence, da založnik natisne čim več in seveda tudi proda.

Ampak to ne pomeni da je konzola kot taka zanič in, da ni boljša od MS-ove, da ti ne nudi več, ampak pomeni, da če je razvijalec dober in naredi dobro igro, ga bo Založnik dobro plačal in tudi verjetno investiral v njegov naslednji projekt in da bo Založnik natisnil veliko izvodov ali celo naredil ponatis ter, da bo Trgovec veliko naročil in prodal.

Dober razvijalec, Umetnik... pomeni dobro prodajo. In kje je zdaj fail konzole, čopiča, kitare v našem primeru PS3, fail če temu tako rečemo je v tem, da se mora razvijalec bolj potruditi, ampak a je to res fail.

V življenju je tako, da se je treba za čast, slavo in denar pač potruditi :beer:

Za Sony-ja ni fail če je Založnik natisnil 10mio KZ2 prodal pa samo 2mio, to je fail za Založnika ker je precenil trg in ni nujno da je to fail za razvjalca, ker kvaliteta igre in razvijalca se pač ne ocenjuje glede na prodano količino, ker le-ta bi bila večja če bi isto igro razvil za xbox in bi imela ime npr. HALO3, tako kot jogurt, ki si ga iomenil ni fail zaradi okusa in kvalitete ampka zaradi nerazioskanosti trga, ki takega produkta ne konzumira.

Seveda moramo najprej devinirati kaj fail!

Ali fail pomeni:

da je nekaj nekvalitetno

da se slabo prodaja

nekja tretjega...

razloži prosim fail

BessieSABU.png

Link to comment
Sony dobi licenčnino od št. natisnjenih izvodov ne od št. prodanih izvodov, vidiš, da nimaš pojma, sicer si pa ti začel težit z ekonomijo.

Seveda pa je v interesu lastnika licence, da založnik natisne čim več.

Ampak to ne pomeni da je konzola kot taka zanič in, da ni boljša od MS-ove, da ti ne nudi več, ampak pomeni, da če je razvijalec dober in naredi dobro igro, ga bo Založnik dobro plačal in tudi verjetno investiral v njegov naslednji projekt in da bo Založnik natisnil veliko izvodov ali celo naredil ponatis ter, da bo Trgovec veliko naročil in prodal.

Dober razvijalec, Umetnik... pomeni dobro prodajo inkje je zdaj fail konzole, čopiča, kitare v našem primeru PS3, fail če temu tako rečemo je v tem, da se mora razvijalec bolj potruditi, ampak a je to res fail.

V življenju je tako, da se je treba za čast, slavo in denar pač potruditi :beer:

Preberi še enkrat kar sem napisal... Če ti ne vidiš korelacije med tiskanjem in prodajo si osel... Kaj misliš, da so recimo inFamousa natisnili 10 miljonov? Al pa Killzona2? Resnično upam, da ne... oziroma popolnoma jasno je, da ga niso.

Vsekakor se natisne več iger kot se jih proda (nekako logično...), sam razlike niso velike. Nenazadnje, če nisi prepričan raje natisneš 1 mio izvodov, pa potem ponatisneš če je treba. In prav to se dogaja... kaj misliš, da založniki tiskajo neskončne zaloge špilov za PS3 glede na to kako se prodajajo?

Korelacija, da več kot se porda, več se natisne... je zelo preprosta...

hotz-tshirt-thumb.jpg
Link to comment

Zadeva ni tako preprosta, ker nimaš na voljo proizvodnih procesov takrat ko se ti to zahoče, če bi bilo to tako potem bi to nekako držalo, pa ni. Natisnejo in razpošljejo, zakaj pa misliš, da je mojstrovine (ICO, Valkyria Chronicles..) tako težko dobit v trgovinah (tudi v tujini)? Verjetno, zato ker jih po tvoje sproti natinsejo kolikor jih prodajo mhm.

BessieSABU.png

Link to comment

Za Sony-ja ni fail če je Založnik natisnil 10mio KZ2 prodal pa samo 2mio, to je fail za Založnika ker je precenil trg in ni nujno da je to fail za razvjalca, ker kvaliteta igre in razvijalca se pač ne ocenjuje glede na prodano količino, ker le-ta bi bila večja če bi isto igro razvil za xbox in bi imela ime npr. HALO3, tako kot jogurt, ki si ga iomenil ni fail zaradi okusa in kvalitete ampka zaradi nerazioskanosti trga, ki takega produkta ne konzumira.

Seveda moramo najprej devinirati kaj fail!

Ali fail pomeni:

da je nekaj nekvalitetno

da se slabo prodaja

nekja tretjega...

razloži prosim fail

Založnik ni osel, da bo tiskal na blef 10 miljonov killzonov2.... To razumi... Biznis je predvidljiva reč. Če meniš, da boš prodal 2 miljona špilov jih tiskaš največ 2,5 miljona in ne 10... Če jih prodaš vse, jih pa natisneš še v ponatisu...

Če bi bili založniki osli in bi tiskali po 10 miljonov vsakega špila, ne glede na prodajo, potem seveda Sony ni nič v zgubi...

Ker pa je realnost ta, da noben založnik, ne bo tiskal bistveno več kot se proda (ker lahko vedno ponatisneš, če te trg preseneti), je ob slabši prodaji natisnjenih manj iger in posledično Sony dobi manj.

Torej ne sanjaj o tem kako je neprodaja samo založnikov problem. Založnik bo manj tiskal če se bo manj prodalo. In kakorkoli morač natisnit preden začneš prodajat; zato pa pobstajajo analize trga, predhodnih prodaj, ipd., da lahko kolikor toliko realno oceniš bodočo prodajo.

Če trend pravi: Igra na PS3 se prodajajo slabše, bo natisnjenih manj izvodov...

Razlaga fail: neuspeh. Kaj je neuspeh? Nedoseganje ciljev oziroma rezultatov, ki bi jih želel.

hotz-tshirt-thumb.jpg
Link to comment
Zadeva ni tako preprosta, ker nimaš na voljo proizvodnih procesov takrat ko se ti to zahoče, če bi bilo to tako potem bi to nekako držalo, pa ni. Natisnejo in razpošljejo, zakaj pa misliš, da je mojstrovine (ICO, Valkyria Chronicles..) tako težko dobit v trgovinah (tudi v tujini)? Verjetno, zato ker jih po tvoje sproti natinsejo kolikor jih prodajo mhm.

Zakaj se tega ne ponatisne? Ker bi najbrž kupilo premalo ljudi, da bi se splačalo?

Če naročiš danes 500k izvodov ICO ali Valkira ti jih pomoje ponatisnejo jutri. Itak proizvodni procesi za tiskanje se "najamejo" in kapacitete zihr ne manjka.

Zakaj pa jih sicer ne? Ker jih verjetno nebi prodali dovolj, da bi se to splačalo.

Tisti trije, ki bi igro imeli pa je nimajo jo lahko poiščejo tudi na ebayu. Če bi jih bilo pa veliko pa bodi prepričan, da se ponatisne v trenutku, ko postane to rentabilno.

V glavnem rad bi povedal samo to, da prodaja iger krepko vpliva na število natisnjenih in posledično na višino licenčnine, ki jo Sony pobere.

Na konkretnem primeru; Uncharted 1 je prodal 2,8 mio kopij. Zagotovo jih ne bodo za Uncharted 2 natisinili 10 miljonov.

Če pa bi Uncharted 1 prodal 10 milijonov... no potem bi tudi za Uncharted 2 natisnili vsaj toliko kosov..

Zelo povezano.

hotz-tshirt-thumb.jpg
Link to comment
Razlaga fail: neuspeh. Kaj je neuspeh? Nedoseganje ciljev oziroma rezultatov, ki bi jih želel.

In kaj je bil cilj oz. rezultat PS3, ne kaj ti misliš, ampak mi daj en konkreten dokument s strani Sony-ja, kjer je bila njihova ocena in pričakovanja ter njihov zaključek, ki ga BTW še ni, lahko pa mi pokažeš kak dokument ali pogovor kjer so Sony-jeve letne ocene.

Kolikor je meni znano je PS3 še vedno v prvi fazi zagona. Ko sem dobil PS2 (takrat za 80k SIT) je bilo z njim nekako tako tako kot danes s PS3, bil je dve leti na trgu in še vedno so bile težave z npr. utripanjem slike, pa je danes zmagovalec in ima predvideno življensko/proizvodno dobo do leta 2010. PS(One) za začeli prodajati 1995 in nehali proizvajati 2006 kar nekako pomeni, da je predvidena proizvodna doba cca. 10let, tako, da bo tisti pravi čas za PS3 šele prišel, glede na prejšni konzoli še kako leto ali dva.

Je pa res da Xbox ta trenutek končuje prvo fazo in je na vrhuncu in ima eno leto prednosti, je lažji za programirati in cenejši in podobno zmogljiv ne nudi pa vsega kar nudi PS3, bi pa lahko in če bo v roku enega leta ponudil še npr. blu-ray pogon, po možnosti vgrajen oz. neko alternativo multimedijskim zmogljivostim PS3-ja, potem bo pa le-ta tenko piskal.

Kuturagi leta 2005

"We're looking at a life cycle of 10 years with the PlayStation 3. We're currently shifting from standard TVs to HD TVs," said Kutaragi. "But in the next couple of years, most flat-panel TVs will be full HD. We're releasing the PS3 with full HD features from the start so that consumers won't have to buy another version of the console in the future. For the same reason, we're using Blu-ray as the PS3's disc format."

October 2008

Chief Executive of Sony Computer Entertainment of America, Jack Tretton, said that sales were up 30%, adding that, “We are in good shape for that number worldwide. We are tracking at 100 percent up over last year ... about 30 percent ahead of where we should be. So sales could slow down and we will still hit our number.”

Še ena zanimiva tabela prodaja v glede na tedne na tržišču, PS3 je hitreje dosegel 20mio prodanih konzol glede na Xbox

Neutralized E. 98 wks A. 115 wks J. 117 wks Totals

Wii * 11.229 20.995 7.800 > 40.024

PS2 8.657 17.888 9.095 35.640

DS 9.817 10.416 15.403 35.636

PSP 7.258 8.570 5.126 20.954

PS3 8.054 7.754 2.841 18.649

X360 3.343 10.537 0.587 14.467

It took the PS3 98 weeks in Europe, 115 weeks in the Americas, 117 weeks in Japan, and up to 116 weeks in Other markets (Other markets have seen multiple small launches worldwide) for the PS3 to break through the 20m units barrier. Over 90% of all PS3s are sold in the first three major regions though.

Še link do članka

Hardware Sales, 13th Jun 2009

XBOX 125,534

PS3 110,177

BTW MS ob vsakem prodanem Xboxu izgubi 150$ in SONY ima v rokavu še "price cut",ki ga še ni uporabil odkar je konzola na trgu in ko se bo pa to zgodilo, bo pa hmmm...

Glede prodaje pa sta potem po tvoje itak oba fail ker ju Nintendo gladko prehiti in je edini ki ni fail :doh:

Eh fantje grem jaz rajši na dopust :beer:

BessieSABU.png

Link to comment
In kaj je bil cilj oz. rezultat PS3, ne kaj ti misliš, ampak mi daj en konkreten dokument s strani Sony-ja, kjer je bila njihova ocena in pričakovanja ter njihov zaključek, ki ga BTW še ni, lahko pa mi pokažeš kak dokument ali pogovor kjer so Sony-jeve letne ocene.

Kolikor je meni znano je PS3 še vedno v prvi fazi zagona. Ko sem dobil PS2 (takrat za 80k SIT) je bilo z njim nekako tako tako kot danes s PS3, bil je dve leti na trgu in še vedno so bile težave z npr. utripanjem slike, pa je danes zmagovalec in ima predvideno življensko/proizvodno dobo do leta 2010. PS(One) za začeli prodajati 1995 in nehali proizvajati 2006 kar nekako pomeni, da je predvidena proizvodna doba cca. 10let, tako, da bo tisti pravi čas za PS3 šele prišel, glede na prejšni konzoli še kako leto ali dva.

Je pa res da Xbox ta trenutek končuje prvo fazo in je na vrhuncu in ima eno leto prednosti, je lažji za programirati in cenejši in podobno zmogljiv ne nudi pa vsega kar nudi PS3, bi pa lahko in če bo v roku enega leta ponudil še npr. blu-ray pogon, po možnosti vgrajen oz. neko alternativo multimedijskim zmogljivostim PS3-ja, potem bo pa le-ta tenko piskal.

O teh fazah ne vem nič... to prepuščam tebi - napovedovanje prihodnosti... to vam gre precej dobro.... Vem samo to, da so prvo leto govorili, da ima PS3 slow start... no tale slow start je potem takem še danes v praksi... mogoče je treba dvignit tempo.

Glede dokumentov o Sonyjevih ciljih pa samo tole; Ali misli, da je bil njihov cilj zabit praktično celoten tržni delež, ki ga je imel PS brand? Razmisli o tem vprašanju, preden me spet vprašaš kaj je bil Sonyjev cilj. Anihilacija tržnega delža PS branda zagotovo ni bila med cilji.

BTW MS ob vsakem prodanem Xboxu izgubi 150$ in SONY ima v rokavu še "price cut",ki ga še ni uporabil odkar je konzola na trgu in ko se bo pa to zgodilo, bo pa hmmm...

Sony je mel že dva price cuta... get your facts straight... Najprej je stal 600$, nato 500$ in sedaj imaš 400$... Poleg tega sedaj dobiš 80 GB za ceno 400$.... to sta že vsaj dva price cuta....

In M$ zgubi nekaj pečka na vsako konzolo ko proda in vsako ko RRODja... sej Sony tudi prodaja z izgubo... Edina manjša razlika je ta, da je imel lani M$ 13 miljard dobička, sony pa 1,5 miljardo izgube... Prodajanje z izgubo sploh ni problem, če serješ keš in posledično sediš na njem, že ker je prišel iz tvoje riti in ti je potem najlažje sedet na njem.

Glede prodaje pa sta potem po tvoje itak oba fail ker ju Nintendo gladko prehiti in je edini ki ni fail :doh:

Še enkrat... fail je tisti, ki ni dosegel ciljev... Tu so merila za vsakega konkurenta različna...

Nintendo mislim, da je cilj dosegel...

M$, ki je bil prejšnjo generacijo "ta zadnji pes", danes ščije na PS brand, ki zadnjih 10 let vlada med konzolami. Menim, da je M$ lahko to generacijo več kot zadovoljen s situacijo.

Sony pa zagotovo ni dosegel svojih ciljev. No... če je bil njihov cilj iz vloge dominatorja preskočit na vlogo cucka... potem so svoj cilj dosegli... Kakšnega drugega cilja pa še niso dosegli... Mogoče ga še bodo... Sam mogoče bo tudi leta 2012 konec sveta... Mogoče... They mostly come at night... Mostly...

Torej... bottom line... Kakorkoli sta obe HD konzoli za Wii-jem... To še ne pomeni, da sta obe fail.

hotz-tshirt-thumb.jpg
Link to comment

Pomojem bo wii takoj vzadi ko bosta obe konzoli(ps3,xbox360) naredili prve korake z tem motion kotrolerjem potem pa wii nima ničesar s čimer bi se lahko hvalil, strojno je v dreku daleč za ps2, igre so v kurcu povprečno so vse pod oceno 7,0 ali še manj, tako da upam da se bo prodaja wii jev zmanjšala, nitendo bo ziher v paniki razen če bodo prešli na HD.

Link to comment

Pomojem niti Natal, niti Sony-jev kontroler ne bojo nič naredili proti Wii-ju.

To pač zdaj vsi hočejo kos pogače, ki jo je izumil Nintendo. To so mi zato smešni na konferencah, ko govorijo o svojih motion controllerjih, ker ko jih poslušaš, kot, da so oni prvi, ki so to izumili.

Vglavnem, naj se Microsoft in Sony držita svojih kontroler shem, ker s tole nič ne bodo naredili pomojem. Zato pa mam 360 in PS3 namesto Wii-ja, ker sem mnenja, da je old way še vedno zmaga.

Mora se priznati, da količkaj razgledan gamer takoj ve, kaj želita Sony in Microsoft doseč s temi motion controllerji.

Revolutionaize the gameplay experience??? Yea right $$$$$$...

Mislim celo, da bom dobil kmalu "motion sickness"! :doh: :no_no::yuck::yuck:

Link to comment

Pridruži se debati

Objavi takoj, registriraj se kasneje. Vpiši se, če imaš račun in objavi s svojim računom.

Gost
Odgovori v debato...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembno obvestilo

Z uporabo spletišča se strinjaš s Pogoji uporabe.