Skoči na vsebino

Ugotovi igro !


Priporočene objave

V redu, še nekaj podrobnosti:

- igro so izdali leta 1995 in je tako ob boku iger kot so recimo Pitfall '95: The Mayan Adventure in Al Unser's Jr. Arcade Racing, ena prvih iger za okolje Windows 95

- igra spada v miselno oz. logično kategorijo

- sama igra spominja na igranje šaha, glavni karakter (vojščak, vitez, kakor želite) se lahko premika le v "L" obliki (tako kot konj pri šahu)

- igralna plošča je v osnovi pravtako podobna šahovnici, le s to razliko, da je omejeno to, kolikokrat se lahko vrnemo na eno in isto polje

- na kvadratih so razni bonusi in seveda sovražniki

- da se ne bi preveč dolgo časa obotavljali kam dalje, moramo konstantno napeti sive celice, saj naš junak ne stoji na enem mestu, ampak ves čas skače naprej

- izdajatelj igre je isti založnik kot pri eni drugi, zelo uspešni logično-refleksni igri na Windows 95 oz. Windows 3.x platformi iz leta 1995, ki v osnovi spominja na SEGA-ino igro Dr. Robotnic's Mean Bean Machines.

Naslov igre pa je v resnici ena od tipičnih potez z določeno figuro v šahu.

Zaenkrat toliko.

Link to comment
Knight Moves ?

Tako je! ;)

http://www.mobygames.com/game/knight-moves

Igro je razvilo Kinesoft Development leta 1995, založila pa Spectrum Holobyte. Zanimivo je, da so za igro uporabili idejo Alexeya Pajitnova, ki je najbolj poznan po Tetrisu. Sicer pa so izdali nešteto iger po njegovih idejah, npr. razne igre v Microsoftovih MS Entertainment Pack paketih; Qwirks, igra podobna tetrisu (oz. SEGA-inem Dr. Robotnic's Mean Bean Machines) itn.

Alkhor, lahko nadaljuješ.

Link to comment

Blam! Machinehead.

Vau, zadnje čase imamo pa res same neke 90's PC klasike. Se spomnim, ko so v Jokerju nekaj bluzili, kako je to eden najbolj odštekanih naslovov (ime igre) sploh in da zdaj samo še čakajo na igro z imenom Burek! Koruzni. Se mi zdi, da je bilo nekaj takega, vem pa, da sem se totalno režal, ko sem to prebral takrat.

Sicer je pa bila kar znana zadeva v tistih časih. Prave verzije nisem nikoli špilal, sem pa igral demo in mi je bil kar kul.

Potegaman.jpg
Link to comment

Res je. :car:

Igra je bila ful odštekana, ne samo kar se naslova tiče. Igrali smo v vlogi neke punce na nekakšnem lebdečem skuterju, streljali pajke, čebelice, zombije v neki odštekani realnosti. Zgodba se je odvijala okrog nekega norega znanstvenika in virusa, ki se je razpasel po zemlji.

Lahko nadaljuješ. :)

Link to comment

Ja, zdaj je pa prav.

To igro sem jaz kaksnih dvajset let nazaj na C64 nazigal in mi je bila res cisto prehuda. Mi je vsa ta leta ostala v spominu kot ena najljubsih C64 iger, ceprav sem teh res na tone igral.

Pred kratkim je pa ta igra prisla na Virtual Console, sem jo pa itak takoj nabavil. Zadeva je se vedno predobra. V bistvu mi je zdaj se bolj vsec, ker sem takrat bil se froc in mi je vse skupaj bilo cisto nenormalno tezko.

Sicer je pa res nekaj posebnega ta igra. Pac bluzis fristajl po enem underground laboratoriju in moras v vsaki sobi vse pohistvo preiskati, da najdes koscke sestavljanke, iz katerih nato dobis eno super duper kodo (cilj igre).

Zgleda kot neka platformasta zadeva, kar tudi dokaj je, samo je bolj miselne narave vse skupaj. So razni roboti, ki nas mimogrede fentajo, vsak s svojim vzorcem obnasanja, mi pa moramo skapirati, kako priti do vsakega kosa pohistva, ga pocekirati in pri tem ostati ziv.

Finta pa je, da ne gre na zivljenja, ampak imamo 6 ur real time casa, da dobimo kodo (= obrnemo igro), pri cemer nas smrt stane dragocenih 10 minut.

Igra traja za obrnit kaksno 1-1.5 ure (ce nam zaradi pogostega umiranja ne zmanjka casa, ker je igra kar tezka). Glavna finta pa je v tem, da je skoraj vsaka igra drugacna, kar se tice razporeditve sob, predvsem pa obnasanja robotov, kar mocno vpliva tudi na nase resitve sob/ugank.

Res priporocam vsem Wii lastnikom, tudi ce v zivljenju niste Komodorca videli.

Potegaman.jpg
Link to comment

Witchaven II: Blood Vengeance, če smo natančni :)

streljačina s FRP elementi, narejena z Build pogonom (Duke Nukem 3D). Legendaren špil :bowdown: Zgodbe skoraj ni, kot se za streljačine tistega časa spodobi, igramo nekega viteza in moramo fentat lokalno čarovnico.

Zakaj ne delajo več takih iger :(

Lahko nadaljuješ

Link to comment

Pridruži se debati

Objavi takoj, registriraj se kasneje. Vpiši se, če imaš račun in objavi s svojim računom.

Gost
Odgovori v debato...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembno obvestilo

Z uporabo spletišča se strinjaš s Pogoji uporabe.