Buge Zapisano September 2, 2006 Share Zapisano September 2, 2006 pa še mojih top 5: 1.Tekken 3 :thumbup: :thumbup: 2.Flatout 2 3.WWE Sd Here comes the pain 4.Batlefield 142 5.Mario Navedek Link to comment
Davodax Zapisano September 2, 2006 Share Zapisano September 2, 2006 napisano imaš fable uber alles. pa ni v tvoji top 5 izbiri iger Navedek Link to comment
Dalton Zapisano September 3, 2006 Share Zapisano September 3, 2006 1.Super Mario Bros. 2.Zelda:Ocarina of Time 3.Halo 2 4.Super Mario Kart 5.Tomb Raider Navedek Link to comment
Buge Zapisano September 3, 2006 Share Zapisano September 3, 2006 Fable je špil ki ga zdaj najbolj špilam ni zo pa neja pomeni ki je med top 5 špile pride pa komot med top 10 špilov :doh: :doh: :doh: Navedek Link to comment
kekken3 Zapisano September 3, 2006 Share Zapisano September 3, 2006 Omg, Klingon!! Sebek, help! Navedek Link to comment
Mini.Shark Zapisano September 4, 2006 Share Zapisano September 4, 2006 Igram vse vrst igric. Pa še mojih pet: Ninja Gaiden (xbox) :bringiton: Top Spin (xbox) Sims2 (PC,ps2) DragonBall Z Budokai Tenkaichi (ps2) DragonBall Z Budokai 3 (ps2) Navedek Link to comment
Davodax Zapisano September 4, 2006 Share Zapisano September 4, 2006 NFS Carbon? :disbelief: :disbelief: saj še niti ni izšel :doh: Navedek Link to comment
Mini.Shark Zapisano September 4, 2006 Share Zapisano September 4, 2006 Saj pa sem napisal po malem --->pa bo<-- tud. Pride pa 3 Nov v evropo. Navedek Link to comment
Davodax Zapisano September 4, 2006 Share Zapisano September 4, 2006 kako te veš da ti bo vredu oz. ena taboljših :disbelief: ? to se mi zdi skregano z logiko glede na to da nobeden NFS ni v tvojem top 5 ta pa še splo ni izšel, pa bo kar naenkrat tvoja najboljša oz. najljubša igra :doh: :doh: Navedek Link to comment
Mini.Shark Zapisano September 6, 2006 Share Zapisano September 6, 2006 Ker imam na računalniku NFS hot pursuit 2 NFSU 1,2 in pa most wanted. In če se mi te dobre zakaj potem mi nebi bil carbon ? Navedek Link to comment
Bessie Zapisano September 6, 2006 Share Zapisano September 6, 2006 Na PC-ju mi je najbolj v spominu ostal Sin, prvi C&C, prvi Unreal, na PS2 bi rekel da Ico, Shadow Of The Colossus, Killzone (ja vem :doh: ) , na NDS pa me zaenkrat hombrew zadeve bolj navdušujejo kot pa kupljene igre oz. do sedaj me še nobene ni ravno prikovala na konzolo. Predvsem imam rad da je zgodba dobra in me vleče naprej in ni pomembno, če je igra dirkačina ali pa ploščadna arkada sam, da vleče. Yeaaah baby! Navedek Link to comment
acobig Zapisano Januar 10, 2007 Share Zapisano Januar 10, 2007 Moyi the top 5 špilov: -God of War -Genji -Onimusha 3 -Tekken 5 -Black Še posebi Black je ful Najs :thumbup: :ninja: Navedek Link to comment
RIDDICK Zapisano Januar 10, 2007 Avtor Share Zapisano Januar 10, 2007 Huh, zdaj mam že cca. 7 mesecev in malo DS...tako da so zadeve malo spremenjene....pa še GC mam zraven tako da je nekaj novih dobrih iger. 1.Ocarina of Time 2.Resident Evil 4 [GC] 3.Final Fantasy 5 [sNES] 4.Wind Waker 5.Ninja Gaiden Black 6.Halo 2 (multiplayer predvsem) 7.Fatal Frame 2 Crimson Butterfly 8.New Super Mario Bros. 9.Call of Cthulhu Dark Corners of the Earth 10.Elite Beat Agents 11.Metroide Prime Hunters 12.Silent Hill 2 ... Sledijo še potem kaki navadni NG, Mario Kart DS, ClubHouse Games..itd... Navedek Link to comment
č.u.k. Zapisano Februar 3, 2007 Share Zapisano Februar 3, 2007 Neke lestvice ne bom zdaj pisal, lahko pa povem katera mi je naj - Donkey Kong 64. Tako dobrega level dizajna kot tu nisem videl še nikjer drugje. Edina minusa sta prevelika podobnost z Banjo Kazooie in slow-downi, drugače pa je to zame popoln špil. P.S. - pozabil omenit tečno kamero, ampak na 3D ploščado z res dobro kamero še čakam. Navedek Link to comment
RIDDICK Zapisano Februar 22, 2007 Avtor Share Zapisano Februar 22, 2007 Zdaj ko se učim imam poleg tako mirno muziko Silent Hill 4 - Room of Angels (piano), pa sem se spomnil da vas že dolgo povprašat "katera igra vam je pa najstrašnejša" ? Jaz bi izbiral med Fatal Frame 2 Crimson Butterfly (Project Zero 2) in Silent Hill 2 Dokončal nisem nobene igre iz enega razloga, da sta tako grozni da mi pobereta ves pogum da bi sploh igral ti 2 igri...Pri FF2 sem se res že skoraj parkrat poscal in je zelo zelo grozna....prestraši te na najbolj mirnih trenutkih...vzamem kamero in pogledam skozi okno in BUUUU en mali deček ghost me prestraši da me skoraj kap....potem sestra od te glavne dekle v igri...nevem več imena...ko je cela krvava po beli majici, brrrr....res grozno zelo... SH2 je pa res tako grozen in mi je najbolj grozna igra vseh časov....Tisti prizor v omari in zunaj krvav Piramid Head....brrrr..... Torej najbolj grozna igra mi je SH2 ! EDIT: par slikic za pogum http://gamer.no/bilder/ps2/silent_hill_3/2.jpg http://www.crunkgames.com/reviews/ps2/s ... h3-076.jpg http://silenthilltowncenter.prest.pl/s2.%20gal2.jpg http://i81.photobucket.com/albums/j228/ ... ame2_5.jpg In ja SH2 in FF2 imam še namen preigrat.... Navedek Link to comment
Davodax Zapisano Februar 23, 2007 Share Zapisano Februar 23, 2007 jaz sem tudi igral fatal Frame 2 nekaj časa. definitivno špil za posrat. mislim, špil je meni zelo dober, ampak zelo strašen, meni zelo psihično strašen Navedek Link to comment
RaZoR Zapisano Februar 23, 2007 Share Zapisano Februar 23, 2007 Zame osebno najboljša špila sta Gears Of War in F.E.A.R. (PC) pa mogoče tudi Splinter Cell. Navedek Link to comment
č.u.k. Zapisano Marec 23, 2007 Share Zapisano Marec 23, 2007 "katera igra vam je pa najstrašnejša" ? V bistvu je ni, ker me ni zares strah pri nobeni, bi pa izpostavu Doom 3, ker ima res hudo vzdušje. Navedek Link to comment
Rox Zapisano April 4, 2007 Share Zapisano April 4, 2007 1.FFXII 2.GOD OF WAR2 3.Okami 4.COD3 5.KH2 yo man :thumbup: :thumbup: :thumbup: Navedek Link to comment
Cloud Zapisano April 17, 2007 Share Zapisano April 17, 2007 1.FFVII - Ja vem, da sn manijak, ampak nemrem si pomagat..... 2. Fifa 98 - Ker solze mi pridejo v oci ko se spomnim kak sn kot 5letni pokovec nabijal fifo v dvorani z Ronaldotom v napadu... :bowdown: 3. NFS 6: Hot purusit 2 - Od takrat dalje pa samo še strmo navzdol 4. Colin McRae rally 2.0 - izjemna fizika, grafika fenomenalna za tiste cajte 5. GBC, GBA igre - neverjetno kaj vse lahko 2D grafika prikaze na 10 cm ekranu(tu neki), igralnost nasplosno dobra, izpostavo bi bisere kot so Zelda, Pokemon(ta prvi seveda, kaj cmo sn bil pac se mladenic...., kakšen animejčič style špil pa tak dalje..... Navedek Link to comment
2kwik4ya Zapisano April 17, 2007 Share Zapisano April 17, 2007 1. Gran Turismo 4 2. Ratchet & Clank 3 3. Half life 2 4. Black 5. PES 6 6.Fight night round 3 7. CoD2 8. Killzone 9. NBA 2K6 10. NFL Madden 07 Navedek Link to comment
TriGGer Zapisano April 17, 2007 Share Zapisano April 17, 2007 Jaz sem ful igral PC, dokler nisem kupo ps2 pa kasneje xboxa, Izpostavo bi igri Mafia: The city of Lost Heaven pa Freelancerja, za kaj druga bi se pa težko odločo, mogoče Flatout 2 pa NFS Porsche 2000 al kaj takega... Navedek Link to comment
raveer Zapisano April 18, 2007 Share Zapisano April 18, 2007 1. Vagrant Story (PS1) 2. Syndicate (PC) 3. Disgaea (PS2) 4. Resident Evil 4 (GC) 5. Zelda - A Link To The Past (SNES) 6. Metal Slug 1 (NeoGeo) 7. Metal Gear Solid 3 (PS2) 8. Shadow of The Colossus (PS2) 9. Final Fantasy XII (PS2) 10. Devil May Cry 3 (PS2) 11. Final Fantasy X (PS2) 12. Super Probotector (SNES) 13. Gunstar Heroes (MD) 14. Final Fantasy VII (PS1) 15. Star Ocean 2 (PS1) 16. God Of War (PS2) 17. Atelier Iris (PS2) 18. Gears of War (Xbox360) 19. Warcraft III (PC) 20. R6 Raven Shield (PC) Nekaj takega bi bili moji najtaljubsi spili, seveda jih je premnogo, ampak ti so bili resnicno vredni moje pozornosti. Navedek (: Link to comment
zerotohero Zapisano Maj 12, 2007 Share Zapisano Maj 12, 2007 Liga zase / brez konkurence: Zelda 1. Pikmin 2. Cave Story 3. Super Metroid 4. Another World 5. Skies of Arcadia: Legends 6. Metroid Fusion 7. SSBM 8. Ikaruga 9. Kirby: Nightmare in Dreamland 10. P.N.03 11. Tower of Mystara 12. Pac Pix 13. Phoenix Wright Ace Attorney 14. Pulstar 15. DoDon Pachi Navedek Link to comment
Robben Zapisano Maj 12, 2007 Share Zapisano Maj 12, 2007 Iger je ogromno, ampak bom napisal top 5 vseeno. 1. Zelda: Ocarina of time :bowdown: :bowdown: 2. Zelda: Twilight Princess :bowdown: :bowdown: 3. Shadow of the Colossus :bowdown: :bowdown: 4. Super Mario 64 :bowdown: 5. Zelda: The Wind Waker Navedek Nothing he's got he really needs, 21st century schizoid man! Link to comment
Priporočene objave
Pridruži se debati
Objavi takoj, registriraj se kasneje. Vpiši se, če imaš račun in objavi s svojim računom.