Skoči na vsebino

Ekskluzivno:Prva slika prototipa Playstation 4?


Priporočene objave

aja, pa LBP trga gate.

tega pa nimate & nebote mel.

si prepričan, do zdaj smo skoraj vse dobili ;) mislim lastniki x360 tudi T6 je padel :lol:

Glede LBP pa bi te prosil , če mi lahko poveš v čem je point tega špila.

Sem gledal malo na youtube posnetke pa ne štekam glih.

A si izdeluješ stopnje oz. mini igre ali kaj ??

Pa to vprašanje je čistno resno in se nezajebavam oz podjebavam ok !!

Dugače bi vprašal v PS3 temi sam zadnjič ko sem tam nekaj napisal je bil rompompom se je rodil ta topik in ni mi da me spet kdo zmerja s fanbojem !!! Štekaš :bleh:

Xbox

Link to comment

Zakaj se je potem prodaja PS3 tako dvignila, ko je uletel MGS4? 3rd party ekskluzive vedno so in vedno bodo prodajale konzole.

Zaradi njih so prodali nemalo PlayStationov, razlog, zakaj so včasih špili kar sami od sebe prihajali na PS pa je, da je Nintendo zajebal z nepodporo CD formatu.

Navsezadnje je veliko najboljših PS iger prišlo od 3rd party razvijalcev (Okami, We Love Kalamari, in če gremo še bolj nazaj, razni Tekkeni, FFVII, ipd.).

Za koliko pa se je dvignila? Pojdi pogledat SCE IR release in bos videl, da se ni kaj dosti, MGS4 so pokuupili tisti, ki so konzolo ze imeli. Izjema je MGS4 80G USA pack, ki je bil zaradi superiornega hardwera bolj na udaru. V UK se je prodaja dvignila za ubogih 7%, na Japonskem pa je pac druga zgodba, vendar tam je bilo to pricakovani. Se vedno pa je Japonski trg napram EU,UK in USA pickin dim.

Si ti morda kupil PS2 zaradi Okami, Tekkena ali bilo cesa? Pa We Love Katamari je bil vedno Multiplatform spil. Poleg tega so vsi nasteti spili prislo ven, ko je bil PS2 ze krepko v letih.

To nima nič veze s "predanostjo" Sonyju. MG(S)ji so bili vedno na voljo tudi na drugih sistemih, izjemi sta samo MGS3 in (zaenkrat) MGS4.

Če Hideo preferira PlayStation je to njegova stvar, mislim pa, da bi, če bi lahko, gotovo raje razvijal za najmočnejšo platformo (beri: PC), ker bi mu le-ta dovoljevala največjo kreativno svobodo.

Ko se bos ti pogovarjal s Kojimo in ga lahko vprasal par stvari o njegovem pogledu na svet in prihodnost in/ali nastudiral Konami IR, se bova lahko pogovarjala. Zato se ne delaj pametnega tam, kjer nimas pojma. MGS1 je bil kasneje portan na GameCube zaradi zelje Nintenda, MGS2 Sons Of Liberty je ekskluziva, Substance pa je bil MultiPlatform. MGS1 ne steje, ker PC ne steje kot rivalna platforma.

Valve so debilčki, ker je muka programirat za PS3? c c c

Noben ni rekel da je muka. Ce ti je to delo, imas da ga opravljas profesionalno. Trenutno delam v polprevodniski industriji in imamo lastne procesorje, to se ne pomeni, da ne rabim znati dobro kodirat za ostale. V bistvu je prednost, ker lahko samo tako kaj primerjas in vidis, v cem je konkurecna boljsa. Pa PS2 VU zbirnik sem zaoblvadal na poletnem delu za SCEE TG v dveh tednih, ceprav se mi ni bilo potrebno z njim ukvarjat. PPU je dejansko nabildan VU in zato tudi nisem imel problemov pri packanju kode za Cell.

(:

Link to comment

Juhej, napet besedni dvoboj po dolgem času :D

Ampak gremo po vrsti:

Tle malo falivaš. Če je pa en sistem omejujoč je pa to PC.

Seveda se da za ninja PC naredit super duper noro grafiko in dobro igro, vendar je treba računat tudi na slabše sisteme, predvsem pa na kompatibilnost z vsem mogočim hardverom, ki se razlikuje od konfiguracije do konfiguracije. Ravno tu imajo prednost konzole...

Res je, vendar je stvar v tem, da če bi imeli na razpolago zaključen hardver sposobnosti trenutno najboljših PCjev, bi nam vsem vzelo sapo, kaj bi vešči programerji iztisnili iz njega. Spomnite se nekoč zelo priljubljenih in zelo naprednih arkadnih avtomatov.

Zdaj pa da odgovorim na raveerjeva vprašanja:

Za koliko pa se je dvignila? Pojdi pogledat SCE IR release in bos videl, da se ni kaj dosti, MGS4 so pokuupili tisti, ki so konzolo ze imeli. Izjema je MGS4 80G USA pack, ki je bil zaradi superiornega hardwera bolj na udaru. V UK se je prodaja dvignila za ubogih 7%, na Japonskem pa je pac druga zgodba, vendar tam je bilo to pricakovani. Se vedno pa je Japonski trg napram EU,UK in USA pickin dim.

Si ti morda kupil PS2 zaradi Okami, Tekkena ali bilo cesa? Pa We Love Katamari je bil vedno Multiplatform spil. Poleg tega so vsi nasteti spili prislo ven, ko je bil PS2 ze krepko v letih.

Ne vem točno, koliko PS3jev so prodali zaradi MGS4, to sem rekel kar tako, brez podlage, priznam. Toliko slabše za PS3, če MGS4 ni imel pravega učinka :D

PS2 nisem kupil zaradi Okamija, ker takrat špil še ni bil najavljen oz. jaz nisem vedel zanj, za Tekken (5) pa bi se lahko reklo, da je pripomogel k odločitvi. Te špile sem omenil kar tako, ni jih treba zdaj secirat. Pa We Love Katamari je samo za PS2 ;>

Ko se bos ti pogovarjal s Kojimo in ga lahko vprasal par stvari o njegovem pogledu na svet in prihodnost in/ali nastudiral Konami IR, se bova lahko pogovarjala. Zato se ne delaj pametnega tam, kjer nimas pojma. MGS1 je bil kasneje portan na GameCube zaradi zelje Nintenda, MGS2 Sons Of Liberty je ekskluziva, Substance pa je bil MultiPlatform. MGS1 ne steje, ker PC ne steje kot rivalna platforma.

Konami je firma kot firma, brez nekega višjega poslanstva. Važno jim je, da, tako kot vsaka druga firma, čimveč prodajo (no in si večajo ugled, ker ugled = denar). Njim bi bilo celo všeč, da bi bili MGSji za vse mogoče sisteme.

Kar se tiče Kojime, pa o njegovi viziji ne vem nič in ne pametujem o tem. Upam pa si reči, da človek živi v zmoti, če raje programira za programerjem neprijazen hardver in če misli, da mu noben drug sisem ne nudi večje kreativne svobode. O temu, če je za uresničitev vizij od konzol dovolj zmogljiv le PS3 in če lahko le preko PS(3) poda to vizijo množicam, pa se na temu mestu ne bi pogovarjal.

ps: in kaka je razlika med MGS2:SoL in Substance? Substance je nadgrajen MGS2. Jaka razlika :razzy:

Noben ni rekel da je muka. Ce ti je to delo, imas da ga opravljas profesionalno. Trenutno delam v polprevodniski industriji in imamo lastne procesorje, to se ne pomeni, da ne rabim znati dobro kodirat za ostale. V bistvu je prednost, ker lahko samo tako kaj primerjas in vidis, v cem je konkurecna boljsa. Pa PS2 VU zbirnik sem zaoblvadal na poletnem delu za SCEE TG v dveh tednih, ceprav se mi ni bilo potrebno z njim ukvarjat. PPU je dejansko nabildan VU in zato tudi nisem imel problemov pri packanju kode za Cell.

A zato tako burna reakcija, ko smo se hecali okoli izgube Tekkena 6 :ihih:

Ne sej ne, po svoje se mi zdi zelo kul, da tudi Slovenci prispevajo(-mo) k nastanku sodobnih konzol. Vsaka ti čast za to, samo ne vsega kar napišem vzeti kot napad na PS3 ;)

Sej meni je vseeno kdo je v tej vojni glavni, neuspeha ne želim nobenemu.

Link to comment
Jz ne kapiram, kva naj bi to predstavlal? :sweat:

Pol vemo zdej vsi, kšni retardi špiljajo xbox :doh:

Ps3 rulz :rock:

Fuck xbox :eviltongue:

Dej prid še s kkšnimi bolj fanboyevskimi tipa: PS3 owns your dad al pa kej podobnega. Zadnje cajte vsaj berem nekatere konkretne poste ki so argumentirani potem pa pride ta in pribije post na nivoju 5 letnega froca.

Owner of :

Xbox 360 + PS3...

Link to comment
Zdaj pa da odgovorim na raveerjeva vprašanja:

Ne vem točno, koliko PS3jev so prodali zaradi MGS4, to sem rekel kar tako, brez podlage, priznam. Toliko slabše za PS3, če MGS4 ni imel pravega učinka :D

PS2 nisem kupil zaradi Okamija, ker takrat špil še ni bil najavljen oz. jaz nisem vedel zanj, za Tekken (5) pa bi se lahko reklo, da je pripomogel k odločitvi. Te špile sem omenil kar tako, ni jih treba zdaj secirat. Pa We Love Katamari je samo za PS2 ;>

Ja, to je slabo. Tako SCE kot Konami sta se fajn ustela v predvidevanjih. Pac folk je bil ze predpripravljen na MGS4. Nekaih enormnih kolicin novih pa ni preprical. Predvsem to leti na USA. Kul, me veseli, ker Okami je res umetnina. Gelde We Love Katamari, my bad, ga mam za PS2 in ga nisem se niti odprl. Pa nekeaj Katamari mam na xboxu, pa je se tudi zapakirano. Ni nic casa. :(

Konami je firma kot firma, brez nekega višjega poslanstva. Važno jim je, da, tako kot vsaka druga firma, čimveč prodajo (no in si večajo ugled, ker ugled = denar). Njim bi bilo celo všeč, da bi bili MGSji za vse mogoče sisteme.

Kar se tiče Kojime, pa o njegovi viziji ne vem nič in ne pametujem o tem. Upam pa si reči, da človek živi v zmoti, če raje programira za programerjem neprijazen hardver in če misli, da mu noben drug sisem ne nudi večje kreativne svobode. O temu, če je za uresničitev vizij od konzol dovolj zmogljiv le PS3 in če lahko le preko PS(3) poda to vizijo množicam, pa se na temu mestu ne bi pogovarjal.

ps: in kaka je razlika med MGS2:SoL in Substance? Substance je nadgrajen MGS2. Jaka razlika :razzy:

Ja imas prav, vendar clovek je zacel kot designer in poglej kam je prisel. Ce on preferira to, potem bo nekaj na tem. Glede MGS2, v bistvu je razlika, vsaj kar se rezultata za delnicarje tice. :) SOL se je kljub samotni pojavitvi na PS2 mnogokrat bolje prodal kot Substance na vseh sistemih.

A zato tako burna reakcija, ko smo se hecali okoli izgube Tekkena 6 :ihih:

Ne sej ne, po svoje se mi zdi zelo kul, da tudi Slovenci prispevajo(-mo) k nastanku sodobnih konzol. Vsaka ti čast za to, samo ne vsega kar napišem vzeti kot napad na PS3 ;)

Sej meni je vseeno kdo je v tej vojni glavni, neuspeha ne želim nobenemu.

Ma ja, hehe, sem perfekcionist in jemljem delo znanstvenika/inzenirja dokaj resno. Tako da mi presedajo modeli, ki nekaj bluzijo o mukah, pac moras razumet kak stvar dela in bo svet lepsi. :) Itak da se treba tu pa tam posalit, samo ko se dela, se dela.

No pol se itak strinjama, nobenemu se ne privosci neuspeha in smo nas tri prijatleji. :D Drugace pa moj prispevek ni bas nekaj, sem bil mlad pa neumen in imel nore ideje. https://playstation2-linux.com/projects/btap

Kot Bluetooth razvijalec tudi pozdravljam poteze SCE in Nintenda, ki sta v paket vkljucila doticni radio. Pa da bo zgodba sla naprej, Xbox360 sux, ker nima modrega zoba. :)

(:

Link to comment

wait....

wat???

@dejch:

Woot originated as a hacker term for root (or administrative) access to a computer. However, with the term as coincides with the gamer term, "w00t".

"w00t" was originally an trunicated expression common among players of Dungeons and Dragons tabletop role-playing game for "Wow, loot!" Thus the term passed into the net-culture where it thrived in video game communities and lost its original meaning and is used simply as a term of excitement.

"I defeated the dark sorcerer! Woot!"

"woot! i r teh flagmastar!" (Think Tribes)

"Woot, I pwnzed this dude's boxen!'

da neboš tečen.

prvi link v guglu.

ps3_forum2c.jpg

lukidd,0,ffffff,000000,0.png

pspmode fanclub prezident

Link to comment

Pa pizda ste že eni tečni ej. Jebeš ekskluzive. Kaj pa vas briga prodaja? To je stvar podjetij in nikakor ne nas potrošnikov. Kupim igro pa me res boli, če je prodano 23 triljard izvodov al so prodali 2. Glavno da jaz uživam v igranju. Pa isto glede konca določenih ekskluziv.. Kakšno korist pa ste vi sploh meli od tega, da je špil bil izdan samo na vaši konzoli? NOBENE!! Je pa fajn ja, ker lahko podjebavaš pol druge v smislu: "Jej, jaz mam pa Halo 3, ti pa ne!! Waaa, kaki frajer sem.." Pa tud če pride Tekken 6 na PS3, kaj bo kdo kaj na slabšem? Ne bi reko. Za PlayStation bo še vedno na voljo, s tem da bodo zdaj lahko v njej uživali tudi škatlarji. O ne, svet se bo podrl!! Pa še rezultate boste lahko primerjali, pa se lahko o tistem kregate. Če ste že vsi nekaj pametni pa pišite na MS, Sony pa še Nintendo če hočete, pa jih skurcajte, ne pa tu nekega bednega fenbojizma zganjat. Rajši prižgite konzole pa uživajte, ne pa zapravljat svojega življenja z bildanjem internet ega..

Over and out

PS:

195983063_e380efd610.jpg

Link to comment

Raveer, te lahko kot bluetooth razvijalca izkoristim za par info s prve roke, če mogoče veš?

1. Uporabljata X360 in PS3 eanko tehnologijo prenašaja brezžičnega signala brezžičnih kontrolerjev? Ali uporablja PS3 za to bluetooth, medtem ko X360 pač to drugo, kar ima? Ali sta oba radijska/whatnot?

2. (ni nujno, da je povezano z bluetooth - odvisno, od prvega odgovora) Kolikšen je zaostanek (input lag), ki si ga naprti uporabnik brezžičnega kontrolerja zaradi brezžičnosti? Če se da, v milisekundah? Da je splošno"skoraj nič" in "sprejemljiv" za velevečino populacije, je jasno, ampak no, sama fizika nalaga, da ni "0". Ker določenim igralcem določenih zvrsti tudi par milisekund že ne diši preveč.

Link to comment
Raveer, te lahko kot bluetooth razvijalca izkoristim za par info s prve roke, če mogoče veš?

1. Uporabljata X360 in PS3 eanko tehnologijo prenašaja brezžičnega signala brezžičnih kontrolerjev? Ali uporablja PS3 za to bluetooth, medtem ko X360 pač to drugo, kar ima? Ali sta oba radijska/whatnot?

2. (ni nujno, da je povezano z bluetooth - odvisno, od prvega odgovora) Kolikšen je zaostanek (input lag), ki si ga naprti uporabnik brezžičnega kontrolerja zaradi brezžičnosti? Če se da, v milisekundah? Da je splošno"skoraj nič" in "sprejemljiv" za velevečino populacije, je jasno, ampak no, sama fizika nalaga, da ni "0". Ker določenim igralcem določenih zvrsti tudi par milisekund že ne diši preveč.

1. (tudi 2. za sixaxis) Sony in Nintendo oba uporabljata Bluetooth, in sicer HID (Human Interface Devices) protokol/profil. Oba imata sicer cist zjebane deskriptorje, zato nista najbolj obicajna primerka in skladna z ostalimi napravami. Nintendov je celo tako zjeban, da niti ne oglasujejo tega.

Bluetooth HID je dejansko wrapper za USB HID in po specifikaciji ne sme zaostajati vec kot 5 ms za oziceno razlicico. HID je Bluetooth protokol z najmanj latence.

Snip iz speca (BLUETOOTH SPECIFICATION HID Profile Page 25):

The essential performance requirement is that Bluetooth Human Interface Devices provide responsiveness to changes in input that are equivalent to wired devices. High performance applications, such as gaming, require application response time from a user button press or joystick movement on the order of a single video frame (16.7 ms at 60 Hz refresh). The implementation of the Bluetooth link should add no more than 5 ms

additional latency between the user input and the application response over a wired implementation when the Bluetooth HID is in the active state. For example, if a wired peripheral data report rate is 100 per second and the Bluetooth peripheral report rate is 100 per second, roughly equivalent latency can be achieved, with difference due to delay time through the software stack on both ends and host radio hardware interface.

Ce je to dovolj za pretepacine, ker vem da te to zanima, pa bos ti povedal. Je pa v primeru sixaxisa/dualshocka to res, ker imajo BT logotip in ce zelis lahko preverim certifikacijo.

Microsoft uporablja neko lastno resitev v istem frekvencnem pasu (2.4 ISM band). Noben ne ve kaj tocno, definitivno pa ni Bluetooth, Zigbee ali WiFi. :) Z Bluetooth in Zigbee analizatorjem nisem nic nasel, ostalega pa nimam nic taksnega na voljo, da bi posnifal.

(:

Link to comment

Pridruži se debati

Objavi takoj, registriraj se kasneje. Vpiši se, če imaš račun in objavi s svojim računom.

Gost
Odgovori v debato...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembno obvestilo

Z uporabo spletišča se strinjaš s Pogoji uporabe.